Contact opnemen

Bedrijfsinformatie

  • ProjectXXL B.V.
  • KVK: 60032928
  • BTW: NL853739365B01
  • IBAN: NL83 RABO 0160 0115 07

Contactgegevens


Neem direct contact met ons op

Stuur een mail, je ontvangt binnen 24 uur een reactie (Email info@projectxxl.nl)
En telefonisch op nummer 0511542328

  • Adres kantoor Buitenpost
  • Project XXL B.V.
  • Newtonstraat 18
  • 9285XX Buitenpost (Friesland)
  • Adres showroom Groningen
  • Vesta Woonforum
  • ProjectXXL
  • Peizerweg 72E
  • 9727AK Groningen
Telefonisch bereikbaar op
Maandag 09:00 - 17:00
Dinsdag 09:00 - 17:00
Woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 17:00
Vrijdag 09:00 - 17:00
Openingstijden showroom
Maandag Gesloten
Dinsdag 10:00 - 18:00
Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag 12:00 - 17:00

Offerte aanvragen


Vraag geheel gratis en vrijblijvend een offerte aan

Wil je een offerte aanvragen of een prijsvergelijking doen?

We controleren de offerte op volledigheid, kwaliteit en levertijd. Wij kunnen vrijwel alle producten van alle merken leveren. Kunnen we een bepaald artikel niet leveren? Dan bieden we jou een mooi alternatief aan.

Klachten & service


Sorry! Wij willen graag dat jij tevreden bent! Helaas maken wij ook wel eens een fout en we willen niet dat jij daar de dupe van wordt.

Ben je ergens niet helemaal tevreden over of ben je het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met jou naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar jou te luisteren.

Is er sprake van schade?

Vervelend! Bel onze klantenservice (0511542328), hou je factuurnummer bij de hand en dan lossen wij het voor je op. Na ontdekking van een defect of schade is het belangrijk om dit zo snel mogelijk (Bij voorkeur binnen 2 maanden na ontdekken van het defect) te melden aan ons.

Natuurlijk mag je ons ook altijd een e-mail sturen naar info@projectxxl.nl of een brief sturen naar:

  • Project XXL B.V.
  • Newtonstraat 18
  • 9285 XX Buitenpost (Friesland)

Vertel ons duidelijk wat jouw klacht precies is en wat de eventuele oorzaak van de schade is. Vergeet niet om foto’s toe te voegen van de schade. Vermeld ook altijd het nummer van je bestelling en natuurlijk je contactgegevens! Je krijgt sowieso een ontvangstbevestiging nadat wij jouw bericht hebben ontvangen. Wij reageren dan zo snel mogelijk, uiterlijk binnen twee werkdagen en nemen contact met jou op om de klacht op te lossen.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product.

Ben jij niet tevreden met een product?

Balen! Bel onze klantenservice (0511542328), hou je factuurnummer bij de hand en dan lossen wij het voor je op. Je mag binnen 30 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour sturen (herroepingsrecht). Voor meer informatie over het retour sturen kijk even bij Ruilen & Retourneren. Toch raden we je aan om ons altijd even te bellen, dan kunnen we vast een passende oplossing bedenken!
Natuurlijk mag je ons ook altijd een e-mail sturen naar info@projectxxl.nl of een brief sturen naar:

  • Project XXL B.V.
  • Newtonstraat 18
  • 9285 XX Buitenpost (Friesland)

  • Vertel ons duidelijk wat jouw klacht precies is en wat de eventuele oorzaak van de klacht is. Vermeld ook altijd het nummer van je bestelling en natuurlijk je contactgegevens! Je krijgt sowieso een ontvangstbevestiging nadat wij jouw bericht hebben ontvangen. Wij reageren dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee werkdagen en nemen contact met jou op om de klacht op te lossen.

Is er iets anders waar jij niet tevreden over bent?

Ben je niet tevreden naar aanleiding van de levering, het bestelproces of anderszins? Het handigste is om ons gewoon even te bellen (0511542328), dan kunnen we het snelst aan een oplossing werken. Hou je factuurnummer bij de hand. Natuurlijk mag je ons ook altijd een e-mail sturen naar info@projectxxl.nl of een brief sturen naar:

  • Project XXL B.V.
  • Newtonstraat 18
  • 9285 XX Buitenpost (Friesland)

  • Vertel ons duidelijk wat jouw klacht precies is en wat de eventuele oorzaak van de klacht is. Vermeld ook altijd het nummer van je bestelling en natuurlijk je contactgegevens! Wij reageren dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee werkdagen en nemen contact met jou op om de klacht op te lossen.

Klachtenafhandeling

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag."

Ook kun je met een klacht/geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

Productenvergelijker 0
Openen